Powered By Blogger

Tuesday 17 September 2013

Lady in Machang : Kawan ke?


assalamualaikum..

apa la nasib hari ni.

masuk keje je, dapat call

dari bakal client yang demand!

pastu, kena sindir ngn bos 

pasal manual handling.

nak balik pulak kena marah 

sal schedule! 

adat orang bekerja gamaknya!

dalam bus pulak, sorang2 berdiri.

orang lain sume ada 

tempat duduk..

buka fb pulak,buat air mata

mengalir...sebabnya...

bertanyakan progress patient 

tu kat dia.

ada ke patut dia cakap

rahsia pt, mane boleh gtau.

padahal, aku tanya sebab

xnak buat same treatment

and nak tau kenapa x de

improvement. kot la, bole 

modified treatment yg aku buat.

padahal, sebelum pt tu p kat dia,

kemain tanya aku pasal pt ni.

aku laju je citer sal 

strength and weakness pt tu.

ingatkan, bila share pt, 

dapat tambah ilmu sbb

share treatment.tapi, sume tu

angan2 je la. rahsia katanya,

mane bole bagitau.

kalau tau macam ni, nak je 

suh dia buat asessment sendiri.

wat pe tanya aku! grrr...

p/s : sedih. da fobia nak tegur 

kawan macam ni...buat2 x nampak 

kalo ko on9 pon~


No comments:

Post a Comment